Osnovni koraci kroz provedbu postupaka javne nabave – za početnike

Pohađanjem Programa usavršavanja stječe se 8 bodova za obnovu certifikata u području javne nabave.

Početnik ste u javnoj nabavi? Imate Certifikat iz područja javne nabave ali niste sudjelovali u provođenju postupaka javne nabave ili niste još pohađali izobrazbu za dobivanje Certifikata i povrh drugih poslova morate još brinuti da postupate po odredbama Zakona o javnoj nabavi? Na praktičnoj jednodnevnoj radionici u manjoj grupi proći ćemo zajedno kroz ključne faze postupka javne nabave i dati ćemo vam “šprance” obrazaca!

Upoznati ćemo Vas s osnovnim propisima i pravilima u svezi Dokumentacije o nabavi od opisa predmeta nabave, podjele na grupe, tehničkih specifikacija, osnova za isključenje i kriterija za kvalitativni odabir gospodarskog subjekta te osnovnim pravilima i institutima zakona o javnoj nabavi (ESPD obrazac, pojašnjenje i upotpunjavanje ponuda, sastavljanje Zapisnika i donošenje odluka naručitelja kao i njihov učinak te sklapanje ugovora i okvirnih sporazuma), sve uz pozivanje na relevantnu praksu Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave i konkretne primjere iz prakse.

Vasi podaci

DaNe

Kontakt podaci

Polaznici

Unos proizvoljnog broj polaznika, visak polja slobodno mogu ostati nepopunjeni.





Potvrđujem da sam upoznat sa Pravilnikom o zaštiti osobnih podatakaDa
Suglasan sam da se moji osobni podaci obrađuju za naredne edukacije sukladno Pravilniku o zaštiti osobnih podatakaDaNe

Raspored
  • 08:30 - 09:00
    Prijava sudionika
  • 09:00 - 10:30
    Planiranje i priprema postupka javne nabave

    kako pripremiti Plan nabave i izbjeći propuste naručitelja u fazi planiranja?
    priprema postupka javne nabave - kako istražiti tržište?
    provedba prethodnog savjetovanja sa gospodarskim subjektima
    stručno povjerenstvo – uloga članova i hodogram aktivnosti
    što je sukob interesa u sustavu javne nabave?

  • 10:30 - 10:45
    Pauza za kavu
  • 10:45 - 12:15
    Izrada Dokumentacije o nabavi

    priprema i objava Dokumentacije o nabavi – preporuke i smjernice
    osnove za isključenje i uvjeti sposobnosti
    najčešće pogreške naručitelja kod kriterija za odabir ponude – što izbjegavati?
    primjeri iz prakse – ogledni primjer Dokumentacije o nabavi

  • 12:15 - 13:00
    Pauza za ručak (osigurava organizator)
  • 13:00 - 14:30
    Prikaz postupanja u pregledu i ocjeni ponuda na praktičnim primjerima

    ključni koraci kod predaje e-ponude
    najčešće pogreške sa strane ponuditelja kod pripreme i predaje ponude
    pregled i ocjena ponuda – način postupanja i primjeri iz prakse
    dohvat podataka iz registara u okviru sustava EOJN i ažurirani popratni dokumenti
    pojašnjenje i upotpunjavanje dostavljenih dokumenata
    opcije na raspolaganju u ponovljenom pregledu i ocjeni ponuda
    primjeri obrazaca i praksa DKOM-a

  • 14:30 - 14:45
    Pauza
  • 14:45 - 16:15
    Donošenje Odluka i sklapanje ugovora

    izrada Zapisnika o pregledu i ocjeni ponuda – sa predloškom
    donošenje odluke o odabiru/poništenju – sa predlošcima
    rokovi i razlozi za izjavljivanje žalbe
    sklapanje ugovora/okvirnog sporazuma
    razlozi za izmjene i dopuštene izmjene sukladno Zakonu
    izrada, ažuriranje i objava Registra ugovora

DIPL.OEC.
Sanja je voditeljica odsjeka za javnu nabavu u Karlovačkoj županiji. Radno iskustvo stekla je radom u privatnom i javnom sektoru od čega posljednjih 8 godina kontinuirano na poslovima javne nabave. Trenutno je zadužena za koordiniranje rada odsjeka, obavlja poslove koji zahtijevaju posebnu samostalnost, stručnost i odgovornost u radu od izrade Plana nabave roba, radova i usluga, pripreme i provedbe postupaka javne nabave te praćenja izvršenja i realizacije, obavljanja potrebnih radnji u žalbenom postupku, te izrada i podnošenje izvješća iz javne nabave nadležnim tijelima. Radila je u HŽ Infrastrukturi d.o.o. u Zagrebu, u službi Nabave, na radnom mjestu glavni referent za nabavu radova i usluga, te time stekla iskustvo u području javne nabave i kod sektorskog naručitelja. Završila je poslijediplomski studij na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, položila državni stručni ispit. U svojstvu stručne osobe predavač je na programima usavršavanja iz područja javne nabave.
dipl. oec.
Nikolina je voditeljica Službe za upravljanje ugovorima i okvirnim sporazumima u Središnjem državnom uredu za središnju javnu nabavu. Stekla je zvanje diplomirane ekonomistice na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu. Radno iskustvo stekla je radom u privatnom i javnom sektoru te od 2009. godine kontinuirano radi na poslovima javne nabave. U svom radu obavlja poslove cjelovitog upravljanja nabavnim kategorijama koji zahtijevaju posebnu samostalnost, stručnost i odgovornost u radu od pripreme i provedbe postupaka javne nabave i praćenja realizacije postupaka do kontinuirane analize rezultata nabave i pripreme izvješća kao i koordinaciju pripreme plana upravljanja okvirnim sporazumima. Nikolina je ujedno i član stručnog povjerenstva u postupcima javne nabave koje provodi Vlada Republike Hrvatske. Autor je i koautor stručnih članaka iz područja javne nabave. Nikolina je trenutno na poslijediplomskom specijalističkom studiju na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu sa temom poslijediplomskog rada upravo iz područja javne nabave.
Detalji o održavanju edukacije